středa 12. ledna 2011

Report Punk a Poezie v Poličce


Report 24.11.2010
Punk a poezie v Divadelním klubu + koncert Mentálně narušené mouchy

Přestože jako každý slušní občan v týdnu na koncerty nechodím, musel jsem ve středu zajít do místního divadelního klubu, modré ústřice jak jsem mu ještě onehdá říkal. S Jirkou jsme dorazili na sedmou. Lidí popíjelo celkem dost v sále ještě více. S rukou kolem korbelů nás už zdravili mimo jiné Bukva, Zuzka, Fanouš, kamarádi z Chrudimi a další na které jsem asi zapomněl. No nic, kvasnicová jedenácka zachutnala a tak nám nevadilo ani zdržení začátku asi o hodinu. Probrali jsme holčicí věci – oblečení, drby, kde kdo koho zmlátil a tak. Začátek odstrartovala Moucha s jedním songem a nechala slovo básníkům. K nim mohu jen říct, že ač poezii neholduji, tak jsem jí dosloval hltal. První básník byl ze staré školy a leckdo jeho básně nepochopil, naštěstí jako jeden ze starších sem nebyl po dlouhé době za trotla. Druhý človíček pak přednášel ze své knihy. Byla to proza ve stylu Václava Havla (nic pro mě) šel jsem si pro pivo. Třetí byl prý jeden z nejznámějších básníků u nás. Jeho první básen fašistická sklidila velký úspěch. Jestli byla myslena ironicky či naopak jsem se bohužel kvůli svému problému s alkoholismem nevěděl. Pivo nepočká. Po básnících následoval koncert Mouchy. Pejsek jako vždy skolen alkoholem, při pár písních upustil basu, pak i sebe. Aplaudování lidí pod podiem ho ještě více podpořilo v jeho magorii a tak sebou švihal na zem jak pomatejen. Moucha zahrála všechny svoje songy, některé dvakrát. Do poga jsme tentokrát nešli, přenechali jsme ho punkovému publiku. Po mouše si dal solo s lidovými písněmi dodělávající pejsek, některé i na klavír. No nic, pivo chutnalo tak jsem šel o dům dál. Prý to tam ještě žilo, pejsek chcal na bar a tak dál, a tak dál. Povedené mecheche.

Kimi

Bukvův dovětek :Pogo bylo, chlast byl, klub byl náš a vybralo se na Speciální školu v Poličce přes 1500 !! Takže fakt mazec a hlavně se konečně (poprvé,naposled?:) Divadelním klubem neslo sborové No Rachot No problem !

Článek ze Svitavského deníku o akci ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat